browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

La Nau coneix la Universitat ( Part II )

Posted by on 15 julio, 2014

Hola a tots i totes.

Al igual que la setmana passada els joves dedicaren el dilluns per a conèixer la Universitat de València.

Aquells que la setmana passada visitaren el Parc Científic ahir era torn de realitzar la gravació radiofònica al Taller d’Audiovisuals de la Universitat i els joves que la setmana passada realitzaren la gravació al TAU ahir era torn de visitar el Parc Científic.

Vos deixem amb unes fotografies on es mostra tot lo viscut ahir per els nostres joves.

Vos recordem que demà es l’eixida a Gestalgar i l’arribada es a les 18 hores.

Fins demà.

L’equip de Nau Jove.