browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Lo Sabe , no lo sabe i Ritmes a la Nau Jove

Posted by on 13 agosto, 2014

Hola a tots i totes.

Ja queda poc per a que finalitze la Nau Jove 14 però aixó no significa que els nostres joves no estiguen gaudint de les diferents activitats que encara queden per realitzar i aquests vídeos son una bona mostra de que fins l’ultim dia la diversió esta assegurada a la Nau Jove 2014.

Al primer vídeo podem veure com el grup A practica una sessió de ritmes amb una coreografia d’una percussió corporal d’una cançó molt actual com es la de » Paraiso. »

Ritmes a la Nau Jove 2014

I com no podia ser d’altra manera, una Nau Jove sense un concurs televisiu no seria una Nau Jove. El concurs escollit per els joves aquest any es » Lo Sabe , No lo sabe » on els nostres participants deuen de preguntar a altres persones unes preguntes que ells han elaborat. I el resultat son aquests vídeos que podeu veure a continuació.

Nau Jove » Lo Sabe, no lo sabe» grup 1

Nau Jove » Lo Sabe , no lo sabe » grup 2

Nau Jove » Lo sabe, no lo sabe » grup 3

Esperem que els vídeos us agraden i vos enviem una salutació cordial de la Nau jove 2014.

Adeu.

L’equip de la Nau Jove.